Na de zomervakantie beginnen wij met een nieuwe leider “op de bok” nl DOEDE TERLUIN. Wij hebben als koorleden al een avond kennis met hem mogen maken en na deze “proefles” ondersteunden de aanwezige leden unaniem de voordracht van het bestuur. Natuurlijk zal dit anders zijn dan onder Lars, maar na een tijdje van gewenning komt het zeker goed. Namens alle leden : DOEDE, VAN HARTE WELKOM IN ONS MIDDEN !